Повернутися

Буклет осінь 2014 року

У пацієнтки 16-ти років при введенні в/в ферум-леку виник сильний головний біль, шум у вухах, болі за грудниною, відчуття жару, пітливість. Об’єктивно: стан хворої важкий, Ps- 115/хв., ниткоподібний, АТ-80/30 мм рт.ст. Який з препаратів необхідно ввести в першу чергу?
  • 44% / 267 A. Преднізолон
  • 46% / 279 B. Адреналін
  • 2% / 10 C. Мезатон
  • 5% / 28 D. Атропін
  • 4% / 23 E. Допамін

Лише зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі

Mergen13 04.02.2018 22:23:31

некорректный тест.

Mcsick 04.11.2017 20:16:45

Пффф какого х..

yaruna_a_via 25.03.2017 09:10:48

Я теж не шарю...може тому, що не дуже схоже на анафілактичний шок, а більше на якусь системну реакцію організму?

mihail 07.11.2016 12:22:54

я тeж

rinalichi 07.11.2016 03:10:09

не зрозуміло чому преднізолон..

mihail 05.11.2016 20:17:06

преднізолон


Зворотній зв'язок | Правила сайту | Контакти

Онлайн 0 користувачів, 14 гостей і 0 пошукових роботів.
Запитів до БД: 5 за 1.88ms.