Повернутися

Буклет осінь 2016 року

До реанімаційного відділення доставлена хвора 48-ми років без свідомості. Шкіра холодна, бліда, суха, акроціаноз. Щільний набряк обличчя, тіла, гомілок, температура тіла - 33°С. Сухожильні рефлекси мляві. Ps- 50/хв., малий, ритмічний. AT- 90/60 мм рт.ст. Тони серця різко послаблені. Дихання рідке, глибоке. У крові: гіпохромна анемія, гіперхолестерінемія, високий рівень Т4 крові. Який препарат необхідно призначити в першу чергу?
  • Анаприлін
  • Глюкоза
  • Мерказоліл
  • Преднізолон
  • Трийодтиронін

Коментарі

Обратите пожалуйста на клинику, потому такой и ответ. Клиника указывает на недостаточность т3.

Pavlolshetilov, Friday, 4 January , 01:27:30

Высокий уровень т4 (тироксин) в крови

Pavlolshetilov, Thursday, 27 December , 05:21:50

Не путай понятия . Т4 это тироксин , ТТГ это тиреотропный гормон.а трийодтиронини это Т3.Необходимо назначить именно трийодтиронин (т3).

Pavlolshetilov, Thursday, 27 December , 05:17:44

Високий рівень т4 чи ТТГ ?

dmitriyzin94, Tuesday, 30 October , 10:28:12